Välkommen till min blogg!

Det här är min blogg. Jag som skriver är en syster. Den här bloggen är mitt arbete mot att bli hel och bearbeta min uppväxt med missbrukande föräldrar.
 
För mig är den här bloggen en milstolpe, jag vill kunna berätta, mest för min egen del.
Jag hade kunna öppna ett nytt dokument i min dator och skrivit. Men en av de grejer jag kämpar med just nu är skammen, jag har alltid skämts, och det vill jag inte göra längre. Om min blogg når en enda person, varse det är någon som känner igen sig eller bara är nyfiken, så gör det mig glad. Jag blir så ledsen att det skall vara så hemligt och fult. De flesta känner nog någon som haft missbruksproblem eller mått psykiskt dåligt. Jag önskar att det inte skulle vara så tabu att prata om. Därför har jag bestämt mig för att börja skriva. Jag skall försöka vara så ärlig som möjligt utan att trampa någon jag känner på tårna. Alla personer jag nämner i namn finns på riktigt men heter någonting annat. 
 
Till er som läser (om någon nu gör det), ställ frågor om ni undrar någonting. Jag skall försöka svara så gott jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0