fransk fest

Den här dagen blev rätt bra ändå tillslut. Imorse kändes det som en kamp att bar ta mig ur sängen/soffan. Min kompis fyller år på måndag och hade födelsedagsfest ikväll. Franskt tema, men vi var inte många utklädda. Men det åts ost och spelades fransk musik. Bra med ost, jag har ju inte fått i mig så mycket de senaste dagarna. Det var en rätt trevlig kväll. Men i princip alla på festen hade kärleksstrul på ett eller annat sätt. Satt och pratade väldigt mycket med två killar, den ene hade strul med sin fru och den andre hade precis blivit dumpad av sin tjej för några veckor sedan. På något vis var det skönt att få höra om andras kärleksproblem, jag pratade en del om mina också. Men allt var inte bara miserabelt, vi hade rätt trevligt också. Men Han kom upp hela tiden, så fort jag skulle berätta om någonting appropå någonting annat så var det alltid om någonting som hänt med honom eller med oss. Jag fick bita mig själv i tungan flera gånger när jag var på väg att börja prata om Oss. Vissa grejer gör för ont. 
 
Jag måste sova nu för jag är så trött. Det är underbart att få göra av med energi. Jag har haft så svårt att sova de här nätterna, men nu skall jag sova som en liten stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0